Monday, January 23, 2006

Een Gat in mijn Duim

Jaa, sommige mensen hebben een gat in hun hand, maar ik, ik heb een gat in mijn duim :D. Nou vraag je je vast af hoe dat nou zo komt. Nu overdrijf ik natuurlijk weer verschrikkelijk, maar het doet toch wel zeer. Met het kaasschaven ging er een stukje duim mee, want ik hield de kaas een beetje oenig vast...
Dus ik moet nu steeds een schone pleister erop, sochtends en savonds, omdat ik ook mijn antibiotica moet verwisselen. En om nou mijn duim schoon te maken met alcohol steeds ging mij NET iets te ver. Ik kreeg er namelijk gister alcohol op. En dat doet PIJN. Echt.
Eh dus, ja.
Verder heb ik een gezellig weekend gehad. Een vriend kwam over, is blijven logeren ook. Dus toen hij weer wegging na hier 22 uur geweest te zijn, voelde dat toch wel een beetje leeg, want ik was woensdagmiddag, donderdag, vrijdag en zaterdagoverdag ook al alleen. DAt is niet gezellig kan ik je verzekeren. En als het dan ook nog eens gaat VRIEZEN (zoals jullie vast wel hebben gemerkt vandaag) kan je nog steeds niet veel, uit angst voor bevriezing van de antibiotica. Nou vroeg ik mij af of dat kon, maar het lijkt me toch van wel? Het blijft vloeistof...

Eh verder heb ik eigenlijk weinig te melden, aangezien er dus niet veel gebeurt hier in mijn leventje met infuus. Ik ben dan wel naar huis gegaan, zodat ik naar buiten kon wanneer ik wil, en ontmoeten wie ik wil, maar ja als het vriest ga ik liever niet naar buiten...

Liefs!

1 comment:

Anonymous said...

hahaha dit meen je niet!!!
Afgelopen zondag ochtend, na een zware avond stappen, wilde ik een tosti maken...en je snapt em al.
Pakte de kaas vast en wilde de korst van de kaas wegschaven, veel kracht zetten en BLAM! recht in mijn duim. Overdwars door mijn nagel en 1cm mijn duim in. Bloeden!!

Dus ik snap hoe je je voelt!