Friday, December 16, 2005

A Christmas Carol

En de laatste dagen blijkt dat we toch steeds dichter en dichter bij Kerstmis komen. Erg leuk, want ik vind Kerstmis altijd zoveel sfeer hebben.
Aankomen weekend heeft Deventer namelijk weer zijn jaarlijkse Charles Dickens festival, waar mijn vader altijd aan meedoet, en mijn zusje dit jaar ook voor de tweede keer.
Als aansluiting daarop heeft het MOD (Musical en Operette vereniging Deventer) besloten dit jaar de musical Scrooge te doen (of: A Christmas Carol). En nu ga ik er natuurlijk vanuit dat jullie allemaal het verhaal wel kennen. Robert-Jan deed daar ook aan mee. Hij speelde Topper, de vriend van de neef van Scrooge. Hij zag er echt geweldig uit, en ik kon het dan ook niet laten twee mooie plaatjes van hem hier op de site te zetten :)

No comments: