Tuesday, September 27, 2005

Another one to read

Het spijt me, ik zit de heel tijd in het Engels te denken, vanwege mijn studie (is geheel in het Engels, vanwege het internationale karakter) en dan deze site, ook engelse aanwijzinge, dan schakel ik zo om. Maar goed, ik heb het Nederlands weer goed te pakken :) en zal jullie nu uitleggen waarom ik ook een blog begonnen ben. Ik lees altijd die verhalen over anderen en vind dat erg leuk om te doen. Zelf zit ik echter ook vaak met gedachten en ervaringen van alledag die ik kwijt wil, vooral omdat er de laatste tijd best veel gebeurt is, heb ik daar opeens de behoefte aan. Daarnaast wil ik ook gewoon mijn belevenissen opschrijven, zodat ik niet altijd mijn MSN-naam hoef uit te leggen (...).
Ja, en dat was het beginverhaaltje van mijn eerste blog, kzzal proberen zo vaak mogelijk te schrijven, maar ik denk dat dat nu wel lukt, er gebeurt eigenlijk meer dan toen ik in Florida zat.... toen schreef ik namelijk niet echt veel in mijn 'dagboek' op internet. OF eigenlijk was ik misschien gewoon lui.... dat kan ook.
Well, have fun en tot de volgende eerste echte blog! :)
Liefs, Judith

5 comments:

Bob said...

Hoi mede blogster!

Grappig dat je er nu ook 1 hebt. Meteen een vraagje, waar komt Vitamitje vandaan?

Spreek je snel weer op msn,

Bob.

Anonymous said...

Lieve Judith, wat een leuke log! echt leuk dat ik nu ook kan lezen hoe het met je gaat! Veel plezier met je Log. xxx Laura

Anonymous said...

Hey Judith,
wat lek om nu ook jou log te lezen! Veel plezier ermee en ik zal vaak komen kijken.
Liefs, Marjolein

Tamara M. said...

Haai Dus ook een blog nu;) Maar hm je denkt dat je nu wel vaak gaat schrijven? hmm ik moet het nog zien;) leuke naam iig:D

groetjes Tamara

Anonymous said...

He Juud!
Ook eindelijk aan een blog :P?
Ben net als Tamara benieuwd hoe vaak je erop gaat schrijven. In het begin is dat nog leuk, maar de inspiratie is echt wel een keer op haha. En dan staan er alleen nog maar loze berichten *grijns*.

Geintje, succes ermee!

Liefs, Cath