Monday, February 02, 2009

Last Friday, I fell in love...

Sinds het begin van de Kerstvakantie doet mijn computer het met horten en stoten. Soms start hij wel op en meestal niet. Als hij is opgestart ( na enig aandringen, dat wil zeggen na 5 keer aan- & uitzetten) kan ik alleen op internet en dan nog niet eens volledig, want hij loopt constant vast. Ik wil zo min mogelijk installeren, omdat dan het risico groter wordt dat de computer het de volgende keer écht niet doet.

Sinds die Kerstvakantie ben ik dan ook op zoek naar een nieuwe laptop. In principe doe ik er niet veel op (Office voor stage & school, internet en MSN), maar ik denk altijd: hoe meer hoe beter. Na enige offertes te hebben gezien weet ik inmiddels wat ik in een laptop zoek. Maar innerlijk is natuurlijk niet het enige. In navolging van een tip van Jasper afgelopen vrijdag ("Begin nu eens met alleen te kijken of je hem wel mooi vind") keek ik zo eens om me heen.

Plotseling zag ik hem. Midden in de winkel stond hij, mij naar zich toe lokkend om daarna mijn gedachten niet meer te verlaten. Ik heb hem eindelijk gevonden, mijn grote liefde...


Alleen jammer dat hij zo'n 500 euro boven mijn budget zit... Anyone who'd like to sponsor me?

2 comments:

Irène said...

Hij is inderdaad mooi Judith!
Geen geldelijke sponsorbijdragen hier. Wel een idee om geld op te halen. Gelukkig is het weer bijna Koninginnedag (ik hou van vooruit kijken...) en kun jij goed overweg met allemaal muziekinstrumenten. Ik ruik een kans! ;D

Gypsy said...

=o Prettiful <3