Tuesday, September 02, 2008

Life in the Hague

Net terug van het orkest (plus de gebruikelijke after-borrel natuurlijk) en ik moet nog sprayen. Als ik daar toch mee bezig ben, kan ik gelijk wel een blogje schrijven dacht ik zo.

Inmiddels ben ik al een week of 6 met mijn stage bezig en de laatste 2 weken worden toch wel weer lekker druk. Je merkt goed dat iedereen weer terug van vakantie is, want er is weer een hoop te doen. Als ik dan 's middags weer thuis ben (ik werk ong 5-6 uur per dag momenteel, een beetje wat mijn lichaam me toe laat), ben ik vaak erg moe en ga dan een uurtje pitten. Daarna is het meestal al weer rond etenstijd, dan 's avonds nog wat leuke dingen (zoals orkest, of afspreken met vrienden) en weer tijd voor bed. Oftewel, mijn blog schiet er een beetje bij in.

Daarnaast gaat het ook weer niet lekker met mijn gezondheid. Zoals ik al vertelde begon ik ongeveer 2 weken na mijn vorige kuur weer te hoesten en het benauwd te krijgen. De dokter gebeld, ciproxin en floxapen voorgeschreven gekregen en daarmee heb ik het nog 4 weken weten te rekken. Helaas is de kuur sinds 1,5 week toch écht voorbij en dat merk ik maar al te goed! Mijn lichaam wil rusten en slapen, mijn geest wil dat niet. 's Nachts lig ik te hoesten en overdag, vooral in de avond wanneer ik moe wordt, krijg ik het erg benauwd. Gisteren en vandaag kon ik weer eens niet meer normaal fietsen, gewoon geen lucht voor. Uiteraard ben ik dan zo koppig om toch te gaan fietsen, dan doe ik er maar 5 minuten langer erover is mijn insteek. Wat betreft mijn stage probeer ik het dus nu maar wat te verdelen. Ik werk wat minder (4-5 uur) en geef echt toe aan de rust als ik die nodig heb. Voor mij een heel moeilijke opgave, maar niettemin noodzakelijk.

Helaas trek ik het toch echt niet goed meer, dus heb ik besloten om morgen maar weer aan het UMCU-lijntje te gaan hangen. Het telefoonlijntje welteverstaan, want een opname wil ik nog rekken tot aan vrijdagmiddag. Eerst nog even meedoen met het optreden tussen half 1 en 1 :). Zo eigenwijs ben ik dan wel weer.

Ik hou jullie op de hoogte...

2 comments:

Remke said...

hey meis,

het gaat wel redelijk hetzelfde:D
en met jou?
ik heb je blog bij men links gezet

liefs xxx

Anonymous said...

Aah nee dus toch! Nou sterkte! xx