Tuesday, December 04, 2007

Europe Calling

Het was de weg naar een diep dal. Vele weken hard werken, vorige week maandag het verslag in leveren en afgelopen vrijdag de presentatie. Het mocht allemaal niet baten: het project hebben we namelijk niet gehaald. Maar ik heb ontdekt dat die dag gewoon de onderkant van het Rad van Fortuyn was (Zie Thea Beckman: Het Rad Van Fortuin). We hoeven de opdracht (ter waarde van 7!! studiepunten) gelukkig niet helemaal op nieuw te doen, een kleine extra opdracht is voldoende. Vervolgens lees ik net in de naam van een klasgenoot dat we nog maar 12! dagen les hebben, waarvan (voor mij) nog maar 2 echt op school.

Dan hebben we 2 weken vakantie met Kerst en Oud en Nieuw, dan 1 week tentamens. Vervolgens 6 weken met 3 vakken die ik moet inhalen (tsja, Europe Calling heh) en dan als het goed is in maart naar Nieuw-Zeeland. Vijf volle weken (ongeveer) bij Gerben in een (naar het schijnt) prachtig land!!!

Om, als ik terug kom, aan mijn stage te beginnen.

Alleen nog maar goeie vooruitzichten dus.
Goed boek trouwens. Een aanrader om te lezen, samen met de eerste 2 delen! (Geef me de ruimte + Triomf van de verschroeide aarde)

No comments: