Tuesday, November 06, 2007

Verjaardag enzo

Zelfs als je vakantie hebt, kan het nog druk zijn. Althans, bij mij dan... Twee weken begonnen met een super verjaardag, verspreid over 4 dagen. Als eerste het uiteten de avond voor mijn verjaardag met mijn ouders en Gerben in een Japans restaurant. Ik heb eindelijk sinds lange tijd weer eens sushi gegeten, en ik vind het echt ZO lekker. Alleen was de kwaliteit in dat restaurant een beetje laag. Jammer, maar het was wel gezellig.
De volgende dag, mijn echte verjaardag, heb ik gezellig helemaal met Gerben doorgebracht. 's Ochtends heeft hij me ontbijt op bed gebracht, daarna zijn we lekker rustig opgestaan, samen ontbijten, etc. 's Middags naar de stad, want Gerben had mij een horloge voor mijn verjaardag gegeven. Die ik zelf mocht uitzoeken, en het is een heel mooie geworden.

We hebben de rest van de middag ook een beetje in de stad rondgewandeld, andere dingen gekeken, nog even bij Esprit naar binnen gedoken en een paar schoenen gevonden (voor mij) die echt als gegoten zitten en waar ik al heel lang naar zocht (dat soort schoenen). Dus gelijk maar gekocht.
's Avonds konden we niet kiezen uit een film, dus zijn het er 2 geworden. Eerst 'Alles is Liefde', echt een erg leuke film, ik raad hem aan! En daarna 'Stardust, ook heel leuk. Een geslaagde avond (of eigenlijk dag) zou je kunnen zeggen!!

De derde avond was de daaropvolgende vrijdag. Toen heb ik mijn feestje voor mijn vrienden gevierd. Helaas kon 1/3 niet op voorhand, en door omstandigheden die avond zelf, konden er nog eens een paar niet. Toch was het erg gezellig!
De 4e dag was de zondag na de vrijdag, in Deventer. Op zaterdag heb ik met Tamara nog taarten staan bakken: een kwarktaart (prima gelukt, heerlijk!) en een chocoladetaart (mislukt....). De zondag was voor familie en buren/vrienden. Een hele drukke dag, maar ook erg gezellig! Veel mensen zijn geweest en hebben leuke dingen meegebracht.

Nu ik er zo over nadenk, ik heb eigenlijk bijna alles gekregen wat ik op mijn lijstje had gezet (en meer). Nu was dat lijstje niet zo lang, maar ik was toch verrast.
Een greep uit de cadeautjes:
  • Kamerplanten (om het geheel in mijn huis een wat groenere aanblik te geven)
  • Horloge
  • Stemapparaat/Metronoom
  • Boeken (en ik HAD al geen ruimte meer... volgende jaar vraag ik maar een boekenkast, denk ik)
  • Muziekboek voor hobo
  • Fohn, hele luxe met diffuser (zodat je je krullen mooi droog kan blazen)

Dus je begrijpt: ik ben weer helemaal gelukkig.

(Maar dat was ik zonder al die spullen ook al hoor)

No comments: