Sunday, January 07, 2007

Tentamenweek

Ik keek eens op mijn blog weer vandaag, na wat veranderingen te hebben aangebracht (Zie ticker en de weather banner :D), zag ik dat ik nog helemaal niks over Sinterklaar, Kerst(vakantie) of Oud en Nieuw heb geschreven. Nu heb ik daar uiteraard een zeer goed excuus voor, (lees: school). Het goede nieuws is dat deze school aanstaande vrijdag even voor een maandje is afgelopen (komende week heb ik tentamens) want mijn school in Griekenland begint pas 1 maart (en vertrek ik dus ook pas 19 februari).
Vanaf zaterdag komen er dus weer om-de-dagelijkse posts, en heeelveel foto's, o.a. van Sinterklaas (met Gerben's familie), Sinterklaas (met mijn familie), bowlen, mijn beerjaardagsfeestje (ooit ergens, lang geleden), en de kerstvakantie (gedeelte Schiermonnikoog).

Dus: ...wordt vervolgd...

No comments: