Saturday, January 27, 2007

IQ

Dat was wel weer een hele lange tekst, mijn vorige blog. Zal ik toch maar eens vaker blijven schrijven. Trouwens, binnenkort ga ik mijn naam veranderen. 'Vitamitje' zal verdwijnen, en iets anders (wat met Griekenland te maken heeft) zal voor .blogspot.com komen te staan. Ik weet alleen nog niet wat :), vandaar. Ook zal ik vanaf morgen mijn blog in het Engels gaan schrijven, om mijn buitenlandse klasgenoten de mogelijkheid te geven ook mee te lezen. En ik weet dat het Engels van veel mensen best een oppepper kan gebruiken ;). Niet dat mijn Engels nou uitstekend is, maar toch...

Ohja, de titel IQ slaat op het feit dat ik ook de IQ-test van BNN heb gemaakt. Er kwam '121' uit, dus mijn IQ is gezakt :(. Ik stond mezelf echter toe een puntje er bij op te tellen, vanwege het gedeelte met de filmpjes (die ik natuurlijk minder goed kan verstaan, vooral als de beeldkwaliteit zo slecht is).

En daarmee zit ik in de categorie 'High'. Waar ik uiteraard best trots op ben :)

No comments: