Monday, January 05, 2009

Long, long time ago, I can still remember...

... dat er iemand was die toch zeker wekelijks op haar blog schreef. Waar zij is gebleven? Ondergesneeuwd door het vele werk voor de Kerstvakantie (zaken voor het kerstconcert, wat uiteindelijk nog een heel mooi concert is geworden), maar daarnaast ook gewoon moe, zwak en misselijk. Een beetje aan het einde van mijn Latijn. Dat soort zaken.

Alle overige plannen schoof ik door naar de Kerstvakantie. Een van die plannen was het (eindelijk) opschonen van mijn computer, alle belangrijke bestanden bewaren en de computer opnieuw installeren. Zodat ik daarna een lekker snelle computer had, waar ik dan 'even' een stage-verslag en een opdracht voor Duits op kon maken zonder dat programma zus of programma zo weer vast zou lopen.

Enfin, alles eraf en hup de installatie-CD erin. Dát was helaas net was teveel van het goeie voor het arme beestje. Hij (zij?) is tenslotte al meer dan 4,5 jaar oud. Toen was de maat vol en besloot ik een nieuwe computer te kopen en wel een laptop. Dit leek me wel praktisch gezien de vele ziekenhuisopnames in 2008. Momenteel ben ik (of eigenlijk is Jasper dat voor me aan het uitzoeken) nog bezig met het navragen van details (zoals: past de internetkaart van FOK erin?), maar ik hoop toch binnenkort de trotse bezitter te zijn van een gloednieuwe laptop. Zodat ik ook 's avonds en in het weekend heerlijk aan schoolzaken kan zitten *kuch*. Of wanneer ik dat wil natuurlijk.

Verder gaat het inmiddels wel redelijk. In tegenstelling tot wat ik hoopte ben ik in de vakantie niet echt bijgekomen of bijgeslapen, dus dat is wel erg vervelend. Daarnaast ben ik sinds de vorige infuuskuur een aantal kilootjes afgevallen, waardoor ik aan de bel trok bij de dokter en voor het eerst in mijn leven een pakje nutridrink naar binnen werk. Hopelijk kan mijn lichaam het binnenkort zelf weer recht trekken, want om nou te zeggen dat het lekker is.... Nee

Wat wel lekker was in de vakantie:
  • Het vele samenzijn met Jasper, oa ons weekendje in hotel de Valk in Leusden
  • Het kerstdiner, met een door mij gemaakt voorgerecht
  • De vele oliebollen tijdens, maar ook na, Oud en Nieuw (en dan nóg niet aankomen)
  • Het vele (uit)slapen
  • De kou (Eindelijk weer eens echt winter)
  • Het vele lezen
  • Etc, etc...

Nu nog de verkoudheid uitzingen en hopen dat het niet overgaat in iets ergers en dan zaterdag naar de Uithof en voor het eerst (leren) snowboarden :D! Mocht ik er nou zonder kleerscheuren vanaf komen, komt er zondag het verslag. Beloofd!

En nu snel naar mijn bedje toe. Ik val om van de slaa*gaap*aap.

3 comments:

Anonymous said...

hey;)

Dapper hoor... Als er 1 ding is dat ik NIET doe, is het wel om drinkvoediing vragen... Zijn zoooo vies:(

Hopelijk kom je er een beetje van aan, en kan je er snel weer mee stoppen;)

Liefs

Anonymous said...

Nou gelukkig heb je een leuke vakantie gehad. De valk in Leusden, dat is heel dichtbij mij!
Ik ben benieuwd welke laptop het wordt. En hopelijk vliegen de kilos er straks weer aan ;)


xxx

Gypsy said...

Arme computer van je <3 Mijn ouders snappen het nog steeds niet. Die van ons is al zeker 7 jaar, en echt, hij doet't al sinds de zomer niet. Maar een nieuwe kopen, ho maar.

Hopelijk kom je snel onder die sneeuw vandaan, Juud ;) Vinnet namelijk te leuk lezen, jouw blogs.
xxx Aisha.