Monday, August 18, 2008

Madame Tussauds

Om toch een wat vrolijke draai aan deze zomervakantie te geven, zijn Gerda en ik een paar dagen geleden naar Madame Tussauds geweest. Hier hebben we natuurlijk vele foto's gemaakt:
The name is Bond. Judith Bond
Hij blijft een beetje eng, die JP
Mijn 2 grote vrienden: Gorbatsjov en Schroeder
Met Bob Marley

Gerda en Gordon
Meezingen met Queen Samen met Annie








Are you in proportion? Yes, I am ;-)
Als laatste: mijn nieuwe slaapmaskertje. Vooral handig voor in het ziekenhuis, haha!

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha goeie! Ik zou niet in de buurt durven komen! Maar niet vergeten af te doen als er leuke hunkiedoedels op bezoek komen he ;) haha!
Leuke foto's! Altijd fijn he zo'n uitje! :)
xxx

Anonymous said...

Een slaapmasker in het ziekenhuis? Niet nodig hoor.

Mijn ervaringen zijn dat je of slaapt, of luierd, en zo vreselijk moebend van het niets doen dat slapen een logies gevolg is.

Mar ja, ik kan ook met gemak achter mijn PC thuis in slaap vallen terwijl die rateld en de zon op mijn gezicht schijnt door het velux raam.

Maar hij is wel erg leuk!

Leuk te lezen dat je zo hebt genoten.

Groetjes,

Maarten