Thursday, April 20, 2006

Terug op de werkvloer!!



Voor dat ik het er te laat opzet, en mensen dit pas lezen als het al geweest is:
"Aaanstaande woensdag op Ned. 3 om 19:50 komt het programma "Terug op de werkvloer" op tv met staatssecretaris Mark Rutte erin. Maar dat is nog niet alles! Ook jullie eigen blogger Judith MAgdelijns zal erin te zien zijn, aangezien zij afgelope januari een gesprek met Mark Rutte heeft gehad naar aanleiding van dit programma. Eerst was het nog niet zeker of ik erin zou komen, maar mijn moeder zag een voorstukje gister met daarin een klein stukje van mij... dusss: Zet jullie viedo/dvdrecorders allemaal klaar, of ga gewoon gezellig kijken! De uitzending kan ook op internet bekeken worden, alleen werkt die link bij mij niet... Misschien bij anderen wel?

Liefs en ik hoop dat jullie allemaal kijken! Judith

No comments: