Friday, December 08, 2006

Back again



Nou, ik zal eens even een snelle post schrijven, ik zie dat ik al meer dan een maand niet heb geschreven. Wat trouwens komt door de ongelooflijke hoeveelheid werk op school. Ik kan eerlijk zeggen dat ik de afgelopen weken alleen maar aan school heb gewerkt (als ik tenminste niet heen en weer fietste, at of sliep, of een van mijn hobbies beoefende). Geen tv gekeken (kan ook niet, want die is al 3 weken kapot, althans het tv-kastje: don''t worry Floris ;) ), nauwelijks gemsnd, geen spelletjes (op internet), geen boeken gelezen, etc. Eigenlijk hoor ik nu ook weer bezig te zijn met iets anders, namelijk mijn Sinterklaas surprise voor morgenavond. Vorige week hebben we het met mijn familie gevierd, en morgenavond gaan we het met Gerbens familie vieren. Ik ben benieuwd :D.


Nou is het natuurlijk niet helemaal waar dat ik niks anders meer doe. Vorige week vrijdag avond heb ik bijvoorbeeld nog salsa gedanst (maar geef toe: om 11 uur vrijdagavond werkt er niemand meer aan school, toch?) en zondag, 2 weken geleden ben ik met Harmke naar (een van) de Verleidingszondag(en) geweest in het Museum voor Communicatie in Den Haag. Daar hebben we ons op laten maken door een bekende visagist, en professionele foto's laten nemen, die ook op hun site te zien zijn. Ik heb tot nu toe maar 1 foto van mijzelf online gezien, en hoop stiekem dat er nog meer komen.

De foto:

Verder hebben wij als klas, ons event gehad. In de 2e moeten we namelijk per klas een evenement voorbereiden. Ons event had als thema ''Venus and MArs''. Check out the website: Venus&Mars.

Dit was mijn korte blogje even. Meer uit mijn dagelijks leven als ik niet meer (bijna) ziek/verkouden ben.

No comments: