Tuesday, December 06, 2005

Sinterklaas

Ooh slecht! Ik heb al meer dan een week niet geschreven!. Maarja ik heb er ook niet aan gedacht, en er gebeurden nou niet echt bepaald spannende dingen die week. Maar afgelopen weekend wel :P aangezien het Sinterklaas was. We waren met zijn achten!! (vriend van mijn zus en mijn vriend deden ook mee) dus tzou n lange avond worde. Uiteindelijk lag ik er ook pas om half 1 in en mocht alweer om half 7 opstaan.... (gisterochtend).
Maar het was wel erg leuk en gezellig :). We hadden zoals al;tijd lootjes getrokken, en ik had de zus van mijn vriend... fijn.... Die ken ik nog niet echt, en toen dacht ik: He daar kan ik wel een gedicht over maken! En zodoende..
Mijn vriend had mij, en die had ook een lang en ook leuk gedicht gemaakt, over mijn pogingen tot afvallen.... Vervolgens mocht ik nog een Deventerbussinkkoek kapot scheuren (NEE :) waarin de laatste aanwijzing zat voor mijn kadootje. En het kadootje was het 5e boek van the chronicles of Narnia (maar dan in het Nederlands), erg leuk :). Die spaar ik namelijk, nu heb ik er al 4, nog maar 3 te gaan :) (ps: de film komt uit eind december!!)
Verder heb ik nog flesjes met dfoucheolie enzo gekregen (van die kleintjes). CD-schrijf-stiften, chocoletter (uiteraard :P) een boekenhouder (hoe noem je dat?), een puzzelboekje Kakuro (ofzo), oorbelletjes (4 paar) en een alarm: zo'n ding wat een pokkeherrie maakt als je t pinnetje eruit trekt. Een extraatje van mn ouders, omdat ik hier zo vaak alleen door het donker fiets.
Heel veilig!

En gister had ik een presentatie van het vak 'Britain'. Ik en Marielle dedn het over de British Monarchy, dat die afgeschaft moest worden. Het ging goed volgens de lerares, dus dat is altijd fijn om te weten :).
Nou ik ga ff eten en dan zo weer naar school.

Liefs, Judith

No comments: